Sunday, 6 May 2012

THEPOPLOOK.COM HAVING DISCOUNT FOR MOTHER'S DAY !



Hey awak ? Taknak menjerit ke sekarang ? The Poplook having discount lah!! I'm so excited okay. Pegi rembat semua baju yang lawa lawa kat poplook sekarang sebelum semuanya berlabel 'out of stock' ! Ye perkara ini lah yang berlaku setiap kali aku buka website ThePoplook , and usha semua baju yang lawa then.... OUT OF STOCK(-_-) 


Eh korang ni makan ganja ke hape sangat laju dan aktif ye merembat semua baju yang gojes gojes di Poplook tu ? hahah. Ye saya bercerita tentang Poplook lah! Website yang fofular tak menahan tu. Tapi sekarang Zalora pulak yang lebih femes ces. Ok tak lawakkkk . 



ye jangan segan silu nak open new tab tengok koleksi koleksi ThePoplook sampai terjojol anak tekak hikhik



Mahal ? Itu tak jadi masalah lagi dengan adenye credit card ! wehooo



Nampak tak Lace LIANA blouse tu? Ye saya lupa nak bagitahu yang saya ade design baju sendiri hikhik



Kegilaaan aku sekarang ! Maxi dress ! Harus ade satu dalam almari ye!:)


Ye untuk pengetahuan semua, ThePoplook ade buat 10 percent discount ye! With free shipping around Malaysia okay! Ye, anda tak rabun! Free shipping hihi. And discount tu valid until 12.00 malam hari ini sahaja! Btw, nak dapat discount tu, kene masukkan code ye. Tengok ni , 




HAPPY SHOPPING SEMUA =')

No comments:

Post a Comment

Drop some comment guys:)