Tuesday, 17 May 2011

Random GIVEAWAY dr Fad Ali.


Assalammualaikum =)
Yelah yelah aku janji aku taknak membebel panjang-panjang lagi intro kali niT_T.
Dah bace kan title kat atas tu? So takpayah banyak tanye ok? Cehh macam la ramai yang usha blog kau ni puihhhh ! haha. Korang sihat? Fad Ali sihat?sekotak Ferrero Rocher dah simpankan untuk saya kan? Elehhh takpayah nak err urmm ermmm sangat lah.Kite dah deal haritukan?*sambil mengacu pisau.wkwkwkwkwk 


p/s: smart doh header bro nih 


Actually aku takpandai sangat nak promote promote ni tapi dah namenye contest kan?Kenela promote.ye dak? Sedikit syarat yang korang kene buat.Buat je jangan banyak tanye.Nak hadiah kan? :


1. Buat satu entry(satu je.jgn ngade ngade nak buat 10) pasal contest ni by using title yang aku dah tulis tu.next.

2. Pastu korang letak banner kat atas ni dalam entry korang.Paham?bagusss.

3. Then, korang cerita sikit pasal entry ni.Fad Ali kate "buat sependek mungkin.takpayah nak berjela sangat.Pendek sangat pun takboleh" hahaha.

4. This is important. Korang kene cite la why korang nak join GA ni? Menangis ke merayu ke lantak pi lah nak buat ape pun so that effect nampak menarik sikit,hihi. 

5. GA ni open to all bloggers tak kira jantina. Maknenye pondan pun boleh masuk lol! Kalau boleh korang follow lah blog ni. Klik Abang Macho :)

6. Lastly,korang hantar entry korang tu kat link yang aku dah bagi kat atas tu ok? hehe.

SEBAB-SEBAB AKU JOIN GA NI :

1. Nak menimba pengalaman masuk contest.Pengalaman tu kan guru yang terbaik?haha.
2. Nak hadiah sebab macam comel je hadiah.Sape nak bagi ferrero rocher sekotak oi ? Shawl tu ingat murah ke hah?!
3. Terpesona pada header contest ni lantas semangat membara dari puncak hingga ke angkasa terus join :) tengok?kan dah keluar lirik lagu.hehe.

That's all from NUR LIYANA MASTURA AMRAN:)
Oh btw setakat ni takde due date lagi for this contest.So cepat cepat! Kalau aku dapat hadiah jangan jeles!kekekeke.

2 comments:

Drop some comment guys:)