Tuesday, 10 May 2011

Mana Satu ?




Blackberry Bold 3



or


IPhone 5 



p/s : Sedang mencuba sedayaupayapenatlelahsehabisbaiksemogaberjaya memujuk Puan Junaidah dan juga Encik Amran (my parents) untuk membeli kesemua gadget yang terpampang di atas?semua?rakus bukan? haha. No lah.Actually i wish i can get both tapi kalau dapat one of them pun dah rase bersyukur sampai nak buat sujud syukur:') Mesti korang nak cakap aku bajet gile gagdet kan ? Okeh , read my lips. 'Ada aku kesah?' hahaha. Tapi kalau pakai duit sendiri lebih bagus sebenarnye. Sejuk mata ibubapak memandang sebab anak mereka dah boleh beli bende mahal pakai duit sendiri=) kan?teheeeeeee.

2 comments:

  1. hoq nie saya suker,,saya suker,,beli je due2 sekali...iphone tue bagi aku pinjam..:p

    ReplyDelete

Drop some comment guys:)