Wednesday, 4 May 2011

Important People.Beware.

Hello semua=)
Important People.Beware. Nampak hebat bukan ? haa tajuk kemaen lagi konon bajet kau tengah buat cerita ala ala James Bond takpon CSI hahah padahal entry kau ni layak tendang laju laju je masuk tong sampah hahah. Aku tau dah dalam kepale otak korang mase ni dok ligat pikiaq bende ape lah yang minah ni nak merepek dalam entry ni haha. Ohh entry kali ni is not so interesting laa and komfim korang taknak bace kan ? wuuuuuuT_T nangis lahh mcm ni. dah kau takpayah nak merepek sangat. I just wanna share some people yang aku rase sangat penting in my life selain mama,abah and adik aku. For me diorang ni sangat important sebab depa sume ni lah yang banyak bagi dorongan sokongan tak lupe juga dukungan(?). Kalau dorang ni sume takde rase mcm diri ni tak complete je and and rase diri ni tak layak hidup elok direjam disula dibaling batu @#$%^&*%!#@$#%$^% what the?? HAHA



HANIM dok mesir elok elok eh ? kite ok je kt sini(n_n) hihi. aku rase die je fren mase aku sekolah dulu yg tak penah lost contact ngn aku. yang laen sume dah hilang ke mane sunyi sepi macam tu je haihhh. heart u FATIN NADRAH HANIM:) hehe.




I love you SYED MOHD ILYAS :) hehe malulah itewww (cakap dgn nada paling gedik) ahaha.




cube search Fatina Siew dekat fb.korg jumpe ape?jumpe fb die la haha. saje je bikin haru biru. bile mau ngedate lagi ya? rindu bangettttt:)' 




nanem or TASNIM.hehe she's one of my bestie.dulu penah jadik my rumate kat uitm puncak alam.thanks baby! i lebiu lahh:) p/s:kenape lah kau ni cantik sgt ha?T_T






this is farah :) hehe.besties dekat Uitm Dungun.comel kan?hihi











Note : Kalau rase rase korang nak share kat aku pasal important people in ur life korang post je la kat wall aku nanti aku bace:D cehhh rajin sangat nak bace haha. Ok , nak tido kejapla.bye hehe.


















2 comments:

  1. ala peah ..
    i takde kat sini .
    takpe will make sure tertepek muka aku
    kat important people.beware version 2.0 :)

    ReplyDelete
  2. ahahaha. mase ni nak cepat la:p wkwkwkwkwk.

    ReplyDelete

Drop some comment guys:)